Jak budować markę?

#2016-09-26 02:10:06 

patrycjusz

Użytkownik

Posty: 99

Skąd: Lublin

Wiek: 24

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem dość początkującą osobą w charakterze właściciela własnej działalności gospodarczej. Wiadomo, że początki są trudne dlatego zastanawiam się, jakie powinienem podejmować kroki, aby nieco wypromować moją działalność.
#2016-09-26 03:04:25 

kinder

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Białystok

Wiek: 20

A masz profil na Facebooku? Ten portal społecznościowy zrzesza miliony ludzi i liczba ta wciąż rośnie, dlatego myślę że warto się tam zarejestrować, aby zyskać mniejszy lub większy rozgłos wśród klientów.
#2016-09-26 04:05:05 

patrycjusz

Użytkownik

Posty: 99

Skąd: Lublin

Wiek: 24

Mam profil na Facebooku ale prywatny, Fanpage jeszcze nie zakładałem.
#2016-09-26 04:36:58 

klikers

Użytkownik

Posty: 36

Skąd: Warszawa

Wiek: 18

A mogę zapytać, jakiego rodzaju działalność prowadzisz? Ja myślę, że to też jest istotne bo rodzaj reklamy często zależy od tego, jakiego rodzaju jest to działalność. Wiadomo, że inaczej zareklamuje się sklep odzieżowy, a inaczej cukiernia. Rozumiesz.
#2016-09-26 06:58:01 

patrycjusz

Użytkownik

Posty: 99

Skąd: Lublin

Wiek: 24

Jest to na razie taka niewielka restauracja, może z czasem się rozrośnie.
#2016-09-26 08:40:51 

Fuzja

Użytkownik

Posty: 110

Skąd: Lipno

Wiek: 34

Możesz na przykład zrobić kilka porcji jakiegoś dania i częstować nim przechodniów, wydaje mi się że wiele restauracji tak robi, mógłbyś zabrać ich pomysł :). Ja mam gabinet ortopedyczny i jak wysyłam pacjentom pocztę, to w specjalnych kopertach foliowych z nadrukiem firmowym: wopak.eu/koperty-foliowe-z-nadrukiem/. Może w Twoim wypadku sprawdziłyby się reklamówki?
#2016-09-26 10:13:27 

zoidberg

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Malbork

Wiek: 17

Myślę, że zakup reklamówek foliowych z nadrukiem firmowym to świetny pomysł. Wopak ma dużą ofertę produktów tego typu. Możesz reklamówki dawać gościom swojej restauracji w sytuacji, gdy na przykład biorą jedzenie na wynos. Taka reklama jest subtelna, ale dużo osób może ją zauważyć, nie tylko domownicy danej osoby, ale też przechodnie w sytuacji, gdy Twój klient będzie szedł z reklamówką przez miasto.
DODAJ ODPOWIEDŹ